Wednesday 10 August 2011

Back to blogging

Hello my lovelies! I am back from holiday one week ago and honestly it isn't easy to back to blogging.
But here I am! And my tatting as well!
Since my last post I made few new things, today I want to show my new earrings. Absolutely new design, love it very much!
I made a lot of versions of them, but I have got nice pictures only of this pair. They are in red (100% cotton) with black plated (gun metal) earwires and with a lot of black seed beads.

Witam moi kochani! Z wakacji wrocilam juz tydzien temu, ale szczerze mowiac nie latwo mi wrocic do blogowania.
Ale  juz jestem! Moje frywolitki równiez!
Od czasu mojego ostatniego wpisu zrobilam troche nowych rzeczy, dzisiaj chce pokazac nowe kolczyki. Zupelnie nowy wzor, bardzo mi sie podoba!
Zrobilam kilka wersji, ale fajne zdjecia mam tylko tej pary. Kolczyki sa czerwone, z biglami w kolorze gunmetal (jakas polska nazwa?) i kilkudziesiecioma malymi czarnymi koralikami.



12 comments:

  1. Welcome back! Pretty premier piece!
    Fox : )

    ReplyDelete
  2. :))) Mój ulubiony kolorek, moja ulubiona technika koronczarska, uroczy wzorek = podobają mi się bardzo!
    Witamy po wakacjach!

    ReplyDelete
  3. Very nice pattern. Love the colors!

    ReplyDelete
  4. These are so great! I once took a tatting class. Actually, I took it twice. I almost went insane - ergo, end of tatting experiment. I love it though, and grab pieces whenever I can. Love, Linda

    ReplyDelete
  5. bardzo fajny ten wzorek i połączenie kolorów moje ulubione :)

    ReplyDelete
  6. Witaj znowu,kolczyki śliczne aż ciekawa jestem reszty Twoich wakacyjnych dzierganek.Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  7. Wzorek faktycznie fajny!
    Gunmetal to chyba będzie stal narzędziowa,w sensie bardziej dosłownym(robi się z niej broń),a biżuteryjnie- oksydowana,czerniona.

    ReplyDelete
  8. welcome back, I hope you had a lovely holiday,
    Beautiful earrings, love the colour
    Margaret

    ReplyDelete
  9. Cieszę się że wróciłaś :) Bardzo fajny wzorek, wygląda trochę jak węzły :) A i kolor świetny. Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails