Thursday 12 May 2011

Cornflowers? Bluebells? Anyway - flower tatted lace earrings

I did not show these earrings yet, did I? Just sold a pair and I'm tatting next one. I designed these earrings a while ago and somehow the prototype is not appealed to me. But now I have changed my mind and I really like it. Maybe this is thanks to this beautiful blue thread? (This is Aida20)

Nie pokazywałam tych kolczyków jeszcze, prawda? Własnie sprzedalam parę i już robię następną. Zaprojektowalam te kolczyki jakis czas temu i prototyp jakos nie przypadl mi do gustu. Teraz jednak zmienilam zdanie i bardzo mi sie podoba. Moze to zasługa tej pięknej niebieskiej nitki? (Aida20)





9 comments:

  1. I really like these! They are super cute.

    ReplyDelete
  2. Ach, śliczna ta niebieściutka nitka :) Faktycznie jak chaberki albo szafirki :) Mogę tylko powzdychać, że nie mam chociaż jednego z twoich cudeniek, ale może kiedyś...

    ReplyDelete
  3. Felicidades, realmente en azul son lindos

    ReplyDelete
  4. Anabel dobrze pisze, mi też się skojarzyły z szafirkami:)

    ReplyDelete
  5. śliczne, i super zdjęcia:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails